Abstrakt
Wprowadzone na szeroką skalę w diagnostyce dróg szynowych toromierze elektroniczne są obecnie wykorzystywane wyłącznie do pomiaru geometrii toru oraz w niewielkim zakresie do inwentaryzacji linii i pomiarów skrajni. W pracy przedstawiono metodę wyznaczania profilu linii kolejowej na podstawie pomierzonych nierówności pionowych. Zagadnienie te może być wykorzystane w procesie technologicznym podnoszenia i podbijania toru kolejowego.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 13 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Archiwum Instytutu Inżynierii Lądowej
strony 123 - 130,
ISSN: 1897-4007 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2007
- Opis bibliograficzny:
- Kędra Z.: Wyznaczenie profilu linii kolejowej na podstawie pomierzonych nierówności toru// Archiwum Instytutu Inżynierii Lądowej. -., nr. [nr] 3 (2007), s.123-130
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 116 razy