Wyznaczenie profilu linii kolejowej na podstawie pomierzonych nierówności toru - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Wyznaczenie profilu linii kolejowej na podstawie pomierzonych nierówności toru

Abstrakt

Wprowadzone na szeroką skalę w diagnostyce dróg szynowych toromierze elektroniczne są obecnie wykorzystywane wyłącznie do pomiaru geometrii toru oraz w niewielkim zakresie do inwentaryzacji linii i pomiarów skrajni. W pracy przedstawiono metodę wyznaczania profilu linii kolejowej na podstawie pomierzonych nierówności pionowych. Zagadnienie te może być wykorzystane w procesie technologicznym podnoszenia i podbijania toru kolejowego.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Archiwum Instytutu Inżynierii Lądowej strony 123 - 130,
ISSN: 1897-4007
Język:
polski
Rok wydania:
2007
Opis bibliograficzny:
Kędra Z.: Wyznaczenie profilu linii kolejowej na podstawie pomierzonych nierówności toru// Archiwum Instytutu Inżynierii Lądowej. -., nr. [nr] 3 (2007), s.123-130
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 76 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi