Wojciech Kowalczyk
Zatrudnienie
Obszary badawcze
- Brak danych
Kursy online
-
Badania marketingowe MSU4 online - 2023
Zarządzanie (MSU4 online), studia niestacjonarne II stopnia, sem. 1. Celem przedmiotu jest nabycie przez studentów wiedzy o różnych metodach pozyskiwania i analizy informacji niezbędnych do prowadzenia działalności marketingowej.
-
BADANIA MARKETINGOWE - Z II ST MSU 4, sem. 1 - zima 2022/2023
-
BADANIA MARKETINGOWE - AG I S, sem. 3 - zima 2022/2023
-
Podstawy marketingu_AG_sem. letni 2023
Kurs z Podstaw marketingu zapoznaje słuchaczy z podstawowymi założeniami dotyczącymi marketingu i jego istoty. Przybliża działania i narzędzia marketingowe stosowane w praktyce gospodarczej. Ukazuje znaczenia analitycznej części działań w obszarze marketingu niezbędnej do podejmowania decyzji marketingowych.
-
Wprowadzenie do marketingu
-
Badania marketingowe - SS, ZI, sem. 5, 2022/2023
Kurs przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych I stopnia na kierunku Zarządzanie inżynierskie.
-
Podstawy marketingu_ZI_sem. letni 2023
Kurs z Podstaw marketingu zapoznaje słuchaczy z podstawowymi założeniami dotyczącymi marketingu i jego istoty. Przybliża działania i narzędzia marketingowe stosowane w praktyce gospodarczej. Ukazuje znaczenia analitycznej części działań w obszarze marketingu niezbędnej do podejmowania decyzji marketingowych.
-
Podstawy marketingu N_zima 2023
-
MARKETING I BADANIA MARKETINGOWE _ZII N_2023/24 - sem. letni - kopia
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z różnymi metodami pozyskiwania i analizy informacji niezbędnych do podejmowania decyzji w obszarze marketingu.
-
Podstawy marketingu, ZI, SNT online, 2023/2024
-
Podstawy marketingu Analityka Gospodarcza Niestacjonarne 2024_online
-
MARKETING I BADANIA MARKETINGOWE - Z II ST MSU 4, sem. 1 - zima 2024/25
-
Badania marketingowe, AGI, SST, 2024/2025
-
Podstawy marketingu Analityka Gospodarcza Niestacjonarne Lato 2024
-
MARKETING I BADANIA MARKETINGOWE - Z II ST MSU 4, sem. 1 - zima 2023/24
-
Podstawy marketingu N_zima 2023_stacjonarne
-
BADANIA MARKETINGOWE - AG NS, sem. 3 - zima 2023/2024
-
BADANIA MARKETINGOWE - AG NS, sem. 3 - zima 2024/2025
-
Podstawy marketingu N_zima 2023__Stacjonarne
-
Badania marketingowe - laboratorium
Kurs przeznaczony dla studentów Zarządzania inżynierskiego przypisanych do grupy 2 i grupy 3. Laboratorium prowadzone przez A. Firgolską
-
Badania marketingowe, SN, ZI online, sem. 5, 2024/2025
Kurs przeznaczony dla studentów studiów niestacjonarnych I stopnia na kierunku Zarządzania inżynierskie online.
-
Podstawy marketingu_AG_sem. letni 2023
Kurs z Podstaw marketingu zapoznaje słuchaczy z podstawowymi założeniami dotyczącymi marketingu i jego istoty. Przybliża działania i narzędzia marketingowe stosowane w praktyce gospodarczej. Ukazuje znaczenia analitycznej części działań w obszarze marketingu niezbędnej do podejmowania decyzji marketingowych.
-
Badania marketingowe, AGI, SST, 2023/2024
-
Podstawy marketingu Zarządzanie Niestacjonarne_lato 2024_online
-
Podstawy marketingu Zarządzanie Niestacjonarne lato 2024
-
MARKETING I BADANIA MARKETINGOWE _ZII N_2023/24 - sem. letni
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z różnymi metodami pozyskiwania i analizy informacji niezbędnych do podejmowania decyzji w obszarze marketingu.
-
23lato_ZII_N online_Wprowadzenie do marketingu
-
BADANIA MARKETINGOWE - Z NS, sem. 5 - zima 2023/2024
-
MARKETING I BADANIA MARKETINGOWE_ZII N_ONLINE - sem. letni 2023/24 - kopia
-
MARKETING I BADANIA MARKETINGOWE_ZII N_ONLINE - sem. letni 2023/24
-
Podstawy Marketingu AG stacjonarne lato_24
Kurs z Podstaw marketingu zapoznaje słuchaczy z podstawowymi założeniami dotyczącymi marketingu i jego istoty. Przybliża działania i narzędzia marketingowe stosowane w praktyce gospodarczej. Ukazuje znaczenia analitycznej części działań w obszarze marketingu niezbędnej do podejmowania decyzji marketingowych.
Prowadzone zajęcia
-
-
Wprowadzenie Do Marketingu
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
-
-
Wprowadzenie Do Marketingu
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
-
-
Wprowadzenie Do Marketingu
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
-
-
Marketing Przemysłowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
WPROWADZENIE DO MARKETINGU
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
-
-
Marketing Przemysłowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Marketing Przemysłowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
WPROWADZENIE DO MARKETINGU
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
-
-
Marketing Przemysłowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
WPROWADZENIE DO MARKETINGU
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
-
-
PLAN MARKETINGOWY
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
WPROWADZENIE DO MARKETINGU
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
wyświetlono 702 razy