Abstrakt
W artykule przedstawiono wyniki uproszczonego modelowania numerycznego procesu kolizji burty kontenerowca ze skałą. Analiza wyników modelowania pozwala wyciągnąć wnioski o charakterze zjawiska jak również określić obszar i głębokość uszkodzenia wywołanego przez penetrującą skałę w celu doboru wymiarów geometrii i wypełniacza dla drugiej bariery ochronnej.
Cytowania
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 18 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.2478/v10012-007-0072-3
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuł w czasopiśmie z listy filadelfijskiej
- Opublikowano w:
-
Polish Maritime Research
strony 18 - 21,
ISSN: 1233-2585 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2008
- Opis bibliograficzny:
- Porembski G., Kozak J.: Simulation of damage process of containership's side structure due to collision with a rock// Polish Maritime Research. -., iss. Spec. iss. S (2008), s.18-21
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.2478/v10012-007-0072-3
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 63 razy