Abstrakt
Artykuł przedstawia wyniki badań dokonanych przez autora dotyczących czynników wpływających na wiarygodność detalicznych oferentów internetowych postrzeganą przez polskich klientów.Przedstawiono także model budowy wiarygodności oferenta internetowego, opracowany na podstawie wyników badań.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Trust and control in complex socio-technical systems : 13th European Conference on Cognitive Ergonomics ECCE 13, September 20-22,2006, ETH Zurich strony 125 - 126
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Garnik I.: Vendor credibility in e-shops design in Poland : an empirical study // Trust and control in complex socio-technical systems : 13th European Conference on Cognitive Ergonomics ECCE 13, September 20-22,2006, ETH Zurich/ ed. Gugela Grote, Hannes Günter, Aleksandra Totter ; Eidgenossische Technische Hochschule Zurich. Swiss Federal Institute of Technology Zurich. [Zurych: ETH Zurich], 2006, s.125-126
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 62 razy