Abstract
W niniejszym rozdziale autor zaprezentował kluczowe aspekty związane z oceną poziomu satysfakcji konsumentów z zakupu wyrobów i usług, w zwiazku z zaspokojeniem indywidualnych potrzeb. W tym celu skonstruowano algorytm postępowania oceny poziomu satysfakcji z realizacji działań służących zaspokojeniu potrzeb przez człowieka a następnie dokonano charakterystyki poszczególnych faz tego algorytmu z uwzglednieiem kroków postepowania.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Wybrane aspekty doskonalenia organizacji, wyrobów i usług strony 7 - 25
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Zieliński G.: Aspekty projakościowe w mechanizmach budowy satysfakcji klientów// Wybrane aspekty doskonalenia organizacji, wyrobów i usług/ ed. eds. Małgorzata Szymańska-Brałkowska, Grzegorz Zieliński. Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2011, s.7-25
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 85 times