Aspekty projakościowe w mechanizmach budowy satysfakcji klientów - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Aspekty projakościowe w mechanizmach budowy satysfakcji klientów

Abstrakt

W niniejszym rozdziale autor zaprezentował kluczowe aspekty związane z oceną poziomu satysfakcji konsumentów z zakupu wyrobów i usług, w zwiazku z zaspokojeniem indywidualnych potrzeb. W tym celu skonstruowano algorytm postępowania oceny poziomu satysfakcji z realizacji działań służących zaspokojeniu potrzeb przez człowieka a następnie dokonano charakterystyki poszczególnych faz tego algorytmu z uwzglednieiem kroków postepowania.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Wybrane aspekty doskonalenia organizacji, wyrobów i usług strony 7 - 25
Język:
polski
Rok wydania:
2011
Opis bibliograficzny:
Zieliński G.: Aspekty projakościowe w mechanizmach budowy satysfakcji klientów// Wybrane aspekty doskonalenia organizacji, wyrobów i usług/ ed. eds. Małgorzata Szymańska-Brałkowska, Grzegorz Zieliński. Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2011, s.7-25
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 85 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi