Badania marketingowe brytyjskiego rynku nożyc do cięcia blachy na długość - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Badania marketingowe brytyjskiego rynku nożyc do cięcia blachy na długość

Abstract

W artykule zaprezentowano rolę trzech rodzajów badań marketingowych - badań źródeł wtórnych, wywiadów oraz badań ankietowych - w pozyskiwaniu informacji odnośnie rynku dóbr inwestycyjnych. Cel ten zrealizowano na przykładzie badań brytyjskiego rynku latających nożyc do cięcia blachy na długość.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Wybrane zagadnienia marketingu dóbr inwestycyjnych strony 41 - 49
Language:
Polish
Publication year:
2007
Bibliographic description:
Dąbrowski D.: Badania marketingowe brytyjskiego rynku nożyc do cięcia blachy na długość// Wybrane zagadnienia marketingu dóbr inwestycyjnych/ ed. pod redakcją naukową Bogumiła Czerwińskiego. Gdańsk: Katedra Marketingu. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Politechnika Gdańska, 2007, s.41-49
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 49 times

Recommended for you

Meta Tags