Abstract
W przedsiębiorstwach turystycznych występują cztery typy organizacji kulturowych: - ideologia autokratyczna; - ideologia biurokratyczna; - ideologia innowacyjna; - ideologia społeczna. Postęp w sektorze turystyki zależy od kultury organizacyjnej z której wynika pierwszoplanowa rola klientów (wewnętrznych i zewnętrznych).
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Problemy Turystyki i Hotelarstwa
pages 27 - 31,
ISSN: 1642-1329 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2003
- Bibliographic description:
- Daszkowska M., Leja K.: Kultura marketingowa przedsiębiorstw turystycznych// Problemy Turystyki i Hotelarstwa. -., nr. 1(5) (2003), s.27-31
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 133 times