Abstrakt
W przedsiębiorstwach turystycznych występują cztery typy organizacji kulturowych: - ideologia autokratyczna; - ideologia biurokratyczna; - ideologia innowacyjna; - ideologia społeczna. Postęp w sektorze turystyki zależy od kultury organizacyjnej z której wynika pierwszoplanowa rola klientów (wewnętrznych i zewnętrznych).
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Problemy Turystyki i Hotelarstwa
strony 27 - 31,
ISSN: 1642-1329 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Daszkowska M., Leja K.: Kultura marketingowa przedsiębiorstw turystycznych// Problemy Turystyki i Hotelarstwa. -., nr. 1(5) (2003), s.27-31
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 133 razy