Lojalność eurokonsumentów pokolenia Y - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Lojalność eurokonsumentów pokolenia Y

Abstract

Artykuł porusza aktualny temat pokolenia Y. Tym razem, reprezentantów tego pokolenia poddano badaniu w zakresie lojalności. Generacja Y jest segmentem rynku, który jest rozpatrywany ponad granicami, w skali międzynarodowej, a nawet globalnej. Rynkiem, do którego odniesiono badanie, ze względu na zasięg geograficzny, jest rynek krajów członkowskich Unii Europejskiej, zwany eurorynkiem. Wyniki badania ilościowego, które zaprezentowano w niniejszym opracowaniu, stanowią pierwszy etap badania realizowanego przez autorkę, mający na celu potwierdzenie słuszności podjętego problemu badawczego i przedstawienie wstępnych wyników. Uzyskane wyniki badania stwarzają możliwość ich wykorzystania do tworzenia programów marketingowych mających na celu budowanie lojalności wśród eurokonsumentow pokolenia Y, co wpłynie na wzrost efektywności podejmowanych działań.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 128 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Copyright (2015 Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur)

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Handel Wewnętrzny pages 110 - 119,
ISSN: 0438-5403
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Gołąb-Andrzejak E.: Lojalność eurokonsumentów pokolenia Y// Handel Wewnętrzny. -., nr. 1(354) (2015), s.110-119
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 168 times

Recommended for you

Meta Tags