Abstract
Artykuł porusza aktualny temat pokolenia Y. Tym razem, reprezentantów tego pokolenia poddano badaniu w zakresie lojalności. Generacja Y jest segmentem rynku, który jest rozpatrywany ponad granicami, w skali międzynarodowej, a nawet globalnej. Rynkiem, do którego odniesiono badanie, ze względu na zasięg geograficzny, jest rynek krajów członkowskich Unii Europejskiej, zwany eurorynkiem. Wyniki badania ilościowego, które zaprezentowano w niniejszym opracowaniu, stanowią pierwszy etap badania realizowanego przez autorkę, mający na celu potwierdzenie słuszności podjętego problemu badawczego i przedstawienie wstępnych wyników. Uzyskane wyniki badania stwarzają możliwość ich wykorzystania do tworzenia programów marketingowych mających na celu budowanie lojalności wśród eurokonsumentow pokolenia Y, co wpłynie na wzrost efektywności podejmowanych działań.
Author (1)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- Copyright (2015 Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur)
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Handel Wewnętrzny
pages 110 - 119,
ISSN: 0438-5403 - Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Gołąb-Andrzejak E.: Lojalność eurokonsumentów pokolenia Y// Handel Wewnętrzny. -., nr. 1(354) (2015), s.110-119
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 168 times