Lojalność w społeczeństwie informacyjnym na przykładzie "pokolenia Milenium" - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Lojalność w społeczeństwie informacyjnym na przykładzie "pokolenia Milenium"

Abstract

W artykule podjęto rozważania dotyczące zagadnienia lojalności w obecnym społeczeństwie informacyjnym. Powszechnie panująca konsumpcja oraz „zalew informacyjny”, wynikający z wykorzystywania nowoczesnych technologii w zakresie komunikacji sprawiły, że postanowiono sprawdzić, czy wciąż możemy mówić o lojalności klientów. Pokoleniem, które stanowi ważny segment rynku i jednocześnie podmiot analizy, jest pokolenie Y, tzw. „Millenium generation”. W artykule został ukazany stan obecnej wiedzy na temat tego pokolenia oraz jego lojalności.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
MARKETING I RYNEK pages 11 - 21,
ISSN: 1231-7853
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Gołąb-Andrzejak E.: Lojalność w społeczeństwie informacyjnym na przykładzie "pokolenia Milenium"// MARKETING I RYNEK. -., nr. 11 (2014), s.11-21
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 133 times

Recommended for you

Meta Tags