Abstract
W artykule podjęto rozważania dotyczące zagadnienia lojalności w obecnym społeczeństwie informacyjnym. Powszechnie panująca konsumpcja oraz „zalew informacyjny”, wynikający z wykorzystywania nowoczesnych technologii w zakresie komunikacji sprawiły, że postanowiono sprawdzić, czy wciąż możemy mówić o lojalności klientów. Pokoleniem, które stanowi ważny segment rynku i jednocześnie podmiot analizy, jest pokolenie Y, tzw. „Millenium generation”. W artykule został ukazany stan obecnej wiedzy na temat tego pokolenia oraz jego lojalności.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
MARKETING I RYNEK
pages 11 - 21,
ISSN: 1231-7853 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2014
- Bibliographic description:
- Gołąb-Andrzejak E.: Lojalność w społeczeństwie informacyjnym na przykładzie "pokolenia Milenium"// MARKETING I RYNEK. -., nr. 11 (2014), s.11-21
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 135 times
Recommended for you
Pokolenie globalne, czyli otwieranie się na nowe możliwości
- A. M. Dąbrowicz-Tlałka,
- M. Andrzejczuk
2009