Lojalność w społeczeństwie informacyjnym na przykładzie "pokolenia Milenium" - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Lojalność w społeczeństwie informacyjnym na przykładzie "pokolenia Milenium"

Abstrakt

W artykule podjęto rozważania dotyczące zagadnienia lojalności w obecnym społeczeństwie informacyjnym. Powszechnie panująca konsumpcja oraz „zalew informacyjny”, wynikający z wykorzystywania nowoczesnych technologii w zakresie komunikacji sprawiły, że postanowiono sprawdzić, czy wciąż możemy mówić o lojalności klientów. Pokoleniem, które stanowi ważny segment rynku i jednocześnie podmiot analizy, jest pokolenie Y, tzw. „Millenium generation”. W artykule został ukazany stan obecnej wiedzy na temat tego pokolenia oraz jego lojalności.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
MARKETING I RYNEK strony 11 - 21,
ISSN: 1231-7853
Język:
polski
Rok wydania:
2014
Opis bibliograficzny:
Gołąb-Andrzejak E.: Lojalność w społeczeństwie informacyjnym na przykładzie "pokolenia Milenium"// MARKETING I RYNEK. -., nr. 11 (2014), s.11-21
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 133 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi