Abstract
W artykule przedstawiono podstawowe założenia projektu badawczego, realizowanego w ramach Wspólnego Przedsięwzięcia NCBR i PKP PLK pn. „Badania i Rozwój w Infrastrukturze Kolejowej – BRIK 2”, dotyczącego opracowania systemu monitorującego, integrującego i przetwarzającego gromadzone dane związane z hałasem i drganiami na potrzeby zarządzania procesami utrzymaniowymi i inwestycyjnymi zarządcy infrastruktury kolejowej. W efekcie końcowym powstanie prototyp przenośnego, elastycznego funkcjonalnie systemu pomiarowego, złożonego z zestawu odpowiednich sensorów rozlokowanych w przestrzeni obejmującej wyselekcjonowany obszar wzdłuż linii kolejowej. W rezultacie powstanie kompleksowe narzędzie do pomiaru, analizy i automatycznego wsparcia procesów decyzyjnych.
Authors (18)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2023
- Bibliographic description:
- Chrostowski P., Wilk A., Karwowski K., Grulkowski S., Licow R., Rafajłowicz W., Ratajczak A., Idzikowski R., Szafrański M., Widerski T., Daliga K., Skibicki J., Jarzębowicz L., Michna M., Judek S., Bawolski P., Grot R., Omilianowicz J.: Monitorowanie oddziaływania ruchu kolejowego na środowisko - koncepcje i metody realizacji.// / : , 2023,
- Sources of funding:
-
- Free publication
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 122 times