Abstrakt
W artykule przedstawiono podstawowe założenia projektu badawczego, realizowanego w ramach Wspólnego Przedsięwzięcia NCBR i PKP PLK pn. „Badania i Rozwój w Infrastrukturze Kolejowej – BRIK 2”, dotyczącego opracowania systemu monitorującego, integrującego i przetwarzającego gromadzone dane związane z hałasem i drganiami na potrzeby zarządzania procesami utrzymaniowymi i inwestycyjnymi zarządcy infrastruktury kolejowej. W efekcie końcowym powstanie prototyp przenośnego, elastycznego funkcjonalnie systemu pomiarowego, złożonego z zestawu odpowiednich sensorów rozlokowanych w przestrzeni obejmującej wyselekcjonowany obszar wzdłuż linii kolejowej. W rezultacie powstanie kompleksowe narzędzie do pomiaru, analizy i automatycznego wsparcia procesów decyzyjnych.
Autorzy (18)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2023
- Opis bibliograficzny:
- Chrostowski P., Wilk A., Karwowski K., Grulkowski S., Licow R., Rafajłowicz W., Ratajczak A., Idzikowski R., Szafrański M., Widerski T., Daliga K., Skibicki J., Jarzębowicz L., Michna M., Judek S., Bawolski P., Grot R., Omilianowicz J.: Monitorowanie oddziaływania ruchu kolejowego na środowisko - koncepcje i metody realizacji.// / : , 2023,
- Źródła finansowania:
-
- Publikacja bezkosztowa
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 122 razy