Abstract
Od momentu pojawienia się koncepcji marketingu usług przechodzi ona nieustającą ewolucję. Pojawiające się nowe trendy (m.in. Service-Dominant Logic, Service Logic, New Service Marketing) i obszary badań marketingu usług (np. Transformative Service Research) skłaniają do dokonywania podsumowań pewnego etapu rozwoju i stawiania pytań, w którym kierunku powinny podążać badania marketingu usług w przyszłości. Celem artykułu jest przedstawienie obecnych trendów w marketingu usług, a także wskazanie przyszłych priorytetowych kierunków badań w tym obszarze. Artykuł ma charakter koncepcyjny i oparty jest o analizę najnowszej literatury przedmiotu.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Handel Wewnętrzny
no. 374,
pages 118 - 126,
ISSN: 0438-5403 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2018
- Bibliographic description:
- Drapińska A.: NOWE TRENDY I KIERUNKI BADAŃ W MARKETINGU USŁUG// Handel Wewnętrzny. -Vol. 374., iss. 3 (2018), s.118-126
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 254 times