Abstract
Współcześnie zmianom ulegają struktury gospodarek oraz sposoby gospodarowania poszczególnymi zasobami na rynkach. Wpływ na to mają nowoczesne technologie, procesy globalizacji i integracji. Obserwowane dynamiczne zmiany wymuszają włączenie się w proces unowocześniania różnych uczestników rynku. Jednym z nich są instytucje zajmujące się szeroko rozumianym kształceniem, które przygotowują zasoby pracy do wejścia na rynek pracy. Celem niniejszego opracowania jest wskazanie, w jaki sposób uczelnie mogą uatrakcyjnić ofertę kształcenia w sytuacji postępującego spadku liczby studentów. W artykule wykorzystano wyniki badań własnych, których celem było poznanie opinii studentów na temat nowej oferty kształcenia zmierzającej do szerszego włączenia instytucji zewnętrznych i specjalistów w proces nauczania.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
MARKETING I RYNEK
pages 180 - 189,
ISSN: 1231-7853 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2016
- Bibliographic description:
- Gawrycka M., Kujawska J.: Oferta kształcenia a wymogi współczesnego rynku pracy// MARKETING I RYNEK. -., nr. 3 (2016), s.180-189
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 139 times