Abstrakt
Współcześnie zmianom ulegają struktury gospodarek oraz sposoby gospodarowania poszczególnymi zasobami na rynkach. Wpływ na to mają nowoczesne technologie, procesy globalizacji i integracji. Obserwowane dynamiczne zmiany wymuszają włączenie się w proces unowocześniania różnych uczestników rynku. Jednym z nich są instytucje zajmujące się szeroko rozumianym kształceniem, które przygotowują zasoby pracy do wejścia na rynek pracy. Celem niniejszego opracowania jest wskazanie, w jaki sposób uczelnie mogą uatrakcyjnić ofertę kształcenia w sytuacji postępującego spadku liczby studentów. W artykule wykorzystano wyniki badań własnych, których celem było poznanie opinii studentów na temat nowej oferty kształcenia zmierzającej do szerszego włączenia instytucji zewnętrznych i specjalistów w proces nauczania.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
MARKETING I RYNEK
strony 180 - 189,
ISSN: 1231-7853 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2016
- Opis bibliograficzny:
- Gawrycka M., Kujawska J.: Oferta kształcenia a wymogi współczesnego rynku pracy// MARKETING I RYNEK. -., nr. 3 (2016), s.180-189
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 138 razy