Abstrakt
W tekście prezentowane są wyniki badań empirycznych w zakresie opinii studentów oraz osób przeprowadzających proces rekrutacji i selekcji pracowników, w obszarze kategorii „profesjonalizmu” i cech jakie są „profesjonalistom” przypisywane. Dane empiryczne pozyskano w oparciu o badanie sondażowe przeprowadzone wśród studentów oraz wywiady z rekruterami. Wyniki badań mogą wskazać potencjalne obszary, w których opinie studentów kierunku Zarządzanie (którzy niebawem będą starali się wejść na rynek pracy, a w związku z tym uczestniczyć będą w procesie rekrutacji i selekcji), okażą się zbieżne z opiniami i oczekiwaniami osób rekrutujących, a w których kwestiach pojawią się ewentualne rozbieżności. Świadomość oczekiwań, jakie posiadają pracodawcy wobec potencjalnych pracowników w omawianym zakresie, może okazać się istotną informacją zwrotną zarówno dla absolwentów wkraczających na rynek pracy, zwiększającą szanse ich powodzenia w procesie poszukiwania pracy, jak i również dla uczelni.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- Copyright (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 2016)
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Kompetencje personelu w sektorze publicznym i non profit strony 10 - 19
- Rok wydania:
- 2016
- Opis bibliograficzny:
- Tomczak M.: Identyfikacja cech pracownika w opinii studentów zarządzania i rekruterów// Kompetencje personelu w sektorze publicznym i non profit/ ed. A. Andrzejczak, J. Furmańczyk Poznań: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2016, s.10-19
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 119 razy