Podejście nauczycieli akademickich do rozwoju narzędzi e-learningowych na wyższych uczelniach technicznych
Abstract
Platforma edukacyjna na uczelni wyższej stała się już standardem. Jest wyznacznikiem nowoczesno- ści danej uczelni. Wpływa na jej konkurencyjność. Mimo to, istnieje przekonanie że środowisko nauczycieli akademickich nie jest gotowe do akceptacji nowych środków nauczania. Postanowiono zbadać ten problem. Artykuł zawiera odpowiedź na pytanie jaki stosunek do metod e-nauczania panuje wśród nauczycieli akademickich, nie posiadających informatycznego wykształcenia.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 182 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej
pages 90 - 96,
ISSN: - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2017
- Bibliographic description:
- Niksa-Rynkiewicz T.: Podejście nauczycieli akademickich do rozwoju narzędzi e-learningowych na wyższych uczelniach technicznych// EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej. -., nr. 1(14) (2017), s.90-96
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 209 times