Podejście nauczycieli akademickich do rozwoju narzędzi e-learningowych na wyższych uczelniach technicznych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Podejście nauczycieli akademickich do rozwoju narzędzi e-learningowych na wyższych uczelniach technicznych

Abstrakt

Platforma edukacyjna na uczelni wyższej stała się już standardem. Jest wyznacznikiem nowoczesno- ści danej uczelni. Wpływa na jej konkurencyjność. Mimo to, istnieje przekonanie że środowisko nauczycieli akademickich nie jest gotowe do akceptacji nowych środków nauczania. Postanowiono zbadać ten problem. Artykuł zawiera odpowiedź na pytanie jaki stosunek do metod e-nauczania panuje wśród nauczycieli akademickich, nie posiadających informatycznego wykształcenia.

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 179 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Creative Commons: CC-BY-SA otwiera się w nowej karcie

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej strony 90 - 96,
ISSN:
Język:
polski
Rok wydania:
2017
Opis bibliograficzny:
Niksa-Rynkiewicz T.: Podejście nauczycieli akademickich do rozwoju narzędzi e-learningowych na wyższych uczelniach technicznych// EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej. -., nr. 1(14) (2017), s.90-96
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 207 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi