Abstract
Celem referatu jest identyfikacja barier komunikacji międzykulturowej. Praca składa się z 3 części:1. Istota i znaczenie komunikacji międzykulturowej w warunkach konkurowania na rynku międzynarodowym 2. Bariery komunikacji międzykulturowej 3. Problemy komunikacji międzykulturowej werbalnej i niewerbalnej.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 229 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Ekonomiczne Problemy Usług
pages 161 - 178,
ISSN: 1640-6818 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2009
- Bibliographic description:
- Rozkwitalska M.: Problemy komunikacji międzykulturowej w warunkach konkurencji na rynku globalnym// Ekonomiczne Problemy Usług. -., iss. 44,T.2 (2009), s.161-178
- Sources of funding:
-
- Free publication
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 233 times