Sposoby oraz narzędzia promocji podnoszące atrakcyjność imprezy biegowej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Sposoby oraz narzędzia promocji podnoszące atrakcyjność imprezy biegowej

Abstract

Dynamiczny rozwój rynku usług biegowych w Polsce w ostatnich latach spowodował, że organizatorzy imprez są zmuszeni do podjęcia konkurencji o klienta – biegacza . Tym skuteczniej będziemy w stanie go przyciągnąć im atrakcyjniejsza będzie impreza biegowa, którą organizujemy. Rozwój rynku spowodował więc, że pojawiła się potrzeba podejmowania działań marketingowych, które pozwolą na budowanie przewagi konkurencyjnej. Wśród wielu instrumentów marketingowych, które mogą być wykorzystane, znajdują się również te związane z promocją, a w szerszym ujęciu komunikacją marketingową. Będą one stanowić przedmiot niniejszego opracowania. Spróbujemy sobie odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób możemy „przyciągnąć” uczestników imprezy biegowej?

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Marketing imprez biegowych strony 67 - 80
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Gołąb-Andrzejak E.: Sposoby oraz narzędzia promocji podnoszące atrakcyjność imprezy biegowej// Marketing imprez biegowych/ ed. Zygmunt Waśkowski Poznań: Bogucki Wydawnictwo Naukowe, 2014, s.67-80
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 115 times

Recommended for you

Meta Tags