Abstract
Dynamiczny rozwój rynku usług biegowych w Polsce w ostatnich latach spowodował, że organizatorzy imprez są zmuszeni do podjęcia konkurencji o klienta – biegacza . Tym skuteczniej będziemy w stanie go przyciągnąć im atrakcyjniejsza będzie impreza biegowa, którą organizujemy. Rozwój rynku spowodował więc, że pojawiła się potrzeba podejmowania działań marketingowych, które pozwolą na budowanie przewagi konkurencyjnej. Wśród wielu instrumentów marketingowych, które mogą być wykorzystane, znajdują się również te związane z promocją, a w szerszym ujęciu komunikacją marketingową. Będą one stanowić przedmiot niniejszego opracowania. Spróbujemy sobie odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób możemy „przyciągnąć” uczestników imprezy biegowej?
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Marketing imprez biegowych strony 67 - 80
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2014
- Bibliographic description:
- Gołąb-Andrzejak E.: Sposoby oraz narzędzia promocji podnoszące atrakcyjność imprezy biegowej// Marketing imprez biegowych/ ed. Zygmunt Waśkowski Poznań: Bogucki Wydawnictwo Naukowe, 2014, s.67-80
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 146 times