Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych w procesach komunikacji marketingowej w świetle badań
Abstract
Artykuł porusza istotny problem przed jakim stoją szkoły wyższe - również publiczne - związany z niżem demograficznym. W jaki sposób skutecznie komunikować się z kandydatami na studia, aby "przyciągnąć ich do siebie"? Jak zmieniają się ich zachowania na rynku usług edukacyjnych? Czy chcąc osiągnąć przewagę konkurencyjną należy stale monitorować te zmiany i modyfikować stosowane narzędzia komunikacji? Próba udzielenia odpowiedzi na te pytania została podjęta w niniejszym artykule. W tym celu wykorzystano wyniki badań przeprowadzonych w latach akademickich 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
pages 189 - 198,
ISSN: 1689-7374 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Gołąb-Andrzejak E.: Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych w procesach komunikacji marketingowej w świetle badań// Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. -., nr. Nr 208 (2011), s.189-198
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 97 times