Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych w procesach komunikacji marketingowej w świetle badań - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych w procesach komunikacji marketingowej w świetle badań

Abstract

Artykuł porusza istotny problem przed jakim stoją szkoły wyższe - również publiczne - związany z niżem demograficznym. W jaki sposób skutecznie komunikować się z kandydatami na studia, aby "przyciągnąć ich do siebie"? Jak zmieniają się ich zachowania na rynku usług edukacyjnych? Czy chcąc osiągnąć przewagę konkurencyjną należy stale monitorować te zmiany i modyfikować stosowane narzędzia komunikacji? Próba udzielenia odpowiedzi na te pytania została podjęta w niniejszym artykule. W tym celu wykorzystano wyniki badań przeprowadzonych w latach akademickich 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu pages 189 - 198,
ISSN: 1689-7374
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Gołąb-Andrzejak E.: Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych w procesach komunikacji marketingowej w świetle badań// Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. -., nr. Nr 208 (2011), s.189-198
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 66 times

Recommended for you

Meta Tags