Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych w procesach komunikacji marketingowej w świetle badań
Abstrakt
Artykuł porusza istotny problem przed jakim stoją szkoły wyższe - również publiczne - związany z niżem demograficznym. W jaki sposób skutecznie komunikować się z kandydatami na studia, aby "przyciągnąć ich do siebie"? Jak zmieniają się ich zachowania na rynku usług edukacyjnych? Czy chcąc osiągnąć przewagę konkurencyjną należy stale monitorować te zmiany i modyfikować stosowane narzędzia komunikacji? Próba udzielenia odpowiedzi na te pytania została podjęta w niniejszym artykule. W tym celu wykorzystano wyniki badań przeprowadzonych w latach akademickich 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
strony 189 - 198,
ISSN: 1689-7374 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Gołąb-Andrzejak E.: Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych w procesach komunikacji marketingowej w świetle badań// Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. -., nr. Nr 208 (2011), s.189-198
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 97 razy