Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych w procesach komunikacji marketingowej w świetle badań - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych w procesach komunikacji marketingowej w świetle badań

Abstrakt

Artykuł porusza istotny problem przed jakim stoją szkoły wyższe - również publiczne - związany z niżem demograficznym. W jaki sposób skutecznie komunikować się z kandydatami na studia, aby "przyciągnąć ich do siebie"? Jak zmieniają się ich zachowania na rynku usług edukacyjnych? Czy chcąc osiągnąć przewagę konkurencyjną należy stale monitorować te zmiany i modyfikować stosowane narzędzia komunikacji? Próba udzielenia odpowiedzi na te pytania została podjęta w niniejszym artykule. W tym celu wykorzystano wyniki badań przeprowadzonych w latach akademickich 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu strony 189 - 198,
ISSN: 1689-7374
Język:
polski
Rok wydania:
2011
Opis bibliograficzny:
Gołąb-Andrzejak E.: Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych w procesach komunikacji marketingowej w świetle badań// Zeszyty Naukowe. Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. -., nr. Nr 208 (2011), s.189-198
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 97 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi