Projekty
Filtry
wszystkich: 172
Katalog Projektów
Rok -
-
RENEMO Redukcja emisji N2O w oczyszczalniach ścieków – pomiary, modelowanie i optymalizacja procesu
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem WPN/7/2013 z dnia 2013-07-15
-
GASŁUPMIKROS Wybór optymalnej technologii monitoringu mikrosejsmicznego w procesach szczelinowania hydraulicznego. Optymalizacja przetwarzania i interpretacji danych pomiarowych.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Budowlanej zgodnie z porozumieniem BG1/GASŁUPMIKROS/13 z dnia 2013-11-14
-
DYNAMO Aktywność obywatelska na rzecz zrównoważonej mobilniości
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem 296057 z dnia 2012-11-27
-
JOINITS EU - EG - JO Joint Master Programme in Intelligent Transport Systems
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem 530632-TEMPUS-1-2012-1-SE-TEMPUS-JPCR z dnia 2012-11-15
-
Innowacyjne kompleksowe rozwiązanie systemowe dla energooszczędnego o wysokiej klasie komfortu budownictwa mieszkaniowego w unikalnej technologii prefabrykacji i montażu płyt kompozytowych
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem INNOTECH-K1/IN1/59/155026/NCBR/12 z dnia 2012-06-04
-
Longlife Invest Longlife Invest – Realizacja pilotażowego projektu Longlife poprzez budowę akademika Uniwersytetu w Kłajpedzie.
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem #106 z dnia 2013-02-01
-
Opracowanie kompozytowych przęseł mostów dla pieszych do zastosowania nad drogami GP
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem PBS1/B2/6/2013 z dnia 2013-02-11
-
Akumulacja i specjacja metali ciężkich w osadach dennych zbiorników zaporowych w aspekcie jakości wód
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem Umowa nr 1438/B/P01/2011/40 z dnia 2011-06-13
-
Oczyszczanie odcieków z procesów przeróbki osadów ściekowych z wykorzystaniem procesów częściowej nitryfikacji i anammox w reaktorze sekwencyjnym SBR
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem UMO-2011/01/B/ST8/07289 z dnia 2011-12-19
-
Wpływ wysięków wód podziemnych na zbiorowiska mikroorganizmów występujących w strefie płytkiego litoralu plaży piaszczystej
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem 3161/B/P01/2011/40 z dnia 2011-06-13
-
Zastosowanie procesu Anammox w komunalnych oczyszczalniach ścieków dla zmniejszenia zużycia energii i emisji gazów cieplarnianych
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem WFOŚ/D/201/140/2011 z dnia 2011-06-07
-
DredgDikes Dredged Materials in Dike Construction - Implementation in the SBR using Geosynthetics and Soil Improvement
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem WTPB.02.01.00-56-012/10
-
Innowacyjne źródło węgla dla wspomagania denitryfikacji w komunalnych oczyszczalniach ścieków
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem UDA-POIG.01.03.01-22-140/09-00 z dnia 2009-09-15
-
Innowacyjne srodki i efektywne metody poprawy bezpieczenstwa i trwalosci obiektow budowlanych i infrastruktury transportowej w strategii zrownowazonego rozwoju
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem POIG.01.01.01.02-10-106/09-00 z dnia 2009-12-30
-
HAL OPTYMALIZACJA LECZENIA PRZEPUKLIN BRZUSZNYCH ZA POMOCĄ IMPLANTÓW SYNTETYCZNYCH
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem UDA-POIG01.03.01-22-086/08/00 z dnia 2009-02-26
-
NORWET Innowacyjne rozwiązania gospodarki ściekowo-osadowej dla terenów niezurbanizowanych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska zgodnie z porozumieniem E033/P01/2008/02 z dnia 2008-11-04
-
LongLife Zrównoważone, energooszczędne i chroniące zasoby budynki mieszkalne uwzględniające ujednolicone procedury oraz nowe zaadaptowane technologie
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem #006 z dnia 2009-02-23
-
BioDiCoWet Nowe metody redukcji emisji zanieczyszczeń i wykorzystania produktów ubocznych oczyszczalni ścieków
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska zgodnie z porozumieniem E007/P01/2007/01/85 z dnia 2007-05-02
-
EUR - ACE TRANSPORT Akredytacja zagraniczna kierunku Transport
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
-
Analiza poziomu bezpieczeństwa i warunków ruchu rowerowego na podstawie danych zbieranych przez czujniki znajdujące się w rowerze.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
Analiza przebiegu zniszczenia w złączu klejonym jednociętym cienkich blach
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Mechaniki Budowli
-
Analiza wpływu sztywności rotacyjnej podstaw słupów z jednoczesnym uwzględnieniem sprężystości podłoża gruntowego na odpowiedź sejsmiczną i bezpieczeństwo budynków o konstrukcji stalowej
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Budowlanej
-
AQUIGROW AQUIGROW — zrównoważone zasilanie warstw wodonośnych w celu zwiększenia odporności zasobów wód podziemnych na rosnące ryzyko suszy
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geotechniki i Inżynierii Wodnej zgodnie z porozumieniem WATER4ALL/I/37/AQUIGROW/2024 z dnia 2024-07-30
-
Badania doświadczalne oraz analiza numeryczna (DEM) strefy kontaktu między materiałem granulowanym a powierzchnią fałdową podczas przepływów silosowych.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Budownictwa i Inżynierii Materiałowej zgodnie z porozumieniem UMO-2022/45/N/ST8/03567 z dnia 2023-05-04
-
Badania doświadczalne zginanych belek betonowych wykonanych metodą przyrostową w technologii druku 3d.
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
-
Badania eksperymentalne i modelowanie procesów transformacji zanieczyszczeń na filtrach biowęglowo-piaskowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geotechniki i Inżynierii Wodnej zgodnie z porozumieniem UMO-2023/49/B/ST8/02136 z dnia 2024-09-16
-
Badania empiryczne wpływu typu pojazdu szynowego oraz nawierzchni kolejowej na hałas w Aglomeracji Trójmiejskiej
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
MINIATURA Badania lokalnej stateczności zginanej blachownicy o zmiennej grubości środnika
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Budownictwa i Inżynierii Materiałowej
-
Badanie mechanizmu transportu odpadów makroplastiku w potoku z roślinnością
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geotechniki i Inżynierii Wodnej
-
Badanie procesów usuwania zanieczyszczeń i wpływu ogrodów deszczowych na jakość wód opadowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
BIKO-ESBL Bakterie istotne klinicznie w środowisku wodnym w aspekcie szerzenia cech oporności – molekularna analiza zjawiska
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Sanitarnej
-
DATASET DATASET: Narzędzie do oceny zasolenia i wypłukiwania wód gruntowych: holistyczne podejście do obszarów przybrzeżnych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geotechniki i Inżynierii Wodnej zgodnie z porozumieniem WATER4ALL/I/38/DATASET/2024 z dnia 2024-08-06
-
EuroSAP-NWRSA Europejskie partnerstwo na rzecz bezpieczeństwa ruchu drogowego - Ocena Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego na całej sieci dróg
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
Identyfikacja parametrów materiałowych zaprawy asfaltowej w dwufazowym modelu betonu asfaltowego
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
IMPETUS IMPETUS - Innowacyjne narzędzie pomiaru środowiska zurbanizowanego
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geodezji zgodnie z porozumieniem 2019-1-PL1-KA203-065129
-
NICE Innowacyjne i nowoczesne rozwiązania zrównoważonego korzystania z wód opadowych w mieście oparte na procesach naturalnych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
- Metody prowadzenia badań i doboru rozwiązań geotechnicznych dotyczących inwestycji drogowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geotechniki i Inżynierii Wodnej
-
SOILPROM Modelowanie transportu zanieczyszczeń w kontinuum grunt-woda-atmosfera, oraz wpływ na funkcje ekosystemu
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geotechniki i Inżynierii Wodnej zgodnie z porozumieniem 101156589 - SOILPROM - HORIZON-MISS-2023-SOIL-01 z dnia 2024-05-17
-
Narzędzie do zintegrowanego numerycznego modelowania migracji związków per- i polifluoroalkilowych (PFAS) w strefie aeracji i saturacji
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geotechniki i Inżynierii Wodnej
-
APRIORA Ocena zagrożenia środowiska wodnego i ograniczenie emisji mikrozanieczyszczeń w regionie Morza Bałtyckiego
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
REPHIRA Ograniczenie emisji substancji farmaceutycznych ze źródeł rozproszonych na obszarach wiejskich
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
Oparta o model optymalizacja warunków operacyjnych w celu ograniczenia emisji podtlenku azotu (N2O) w tlenowym reaktorze osadu granulowanego ze zintegrowanym usuwaniem azotu i fosforu
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
-
Opracowanie nowatorskiego podejścia do biodelignifikacji w celu konwersji zasobów lignocelulozy do zaawansowanych rodzajów biopaliwa
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Sanitarnej
-
Opracowanie pełnego modelu HSI pieszego dwunożnego uwzględniającego interakcję pomiędzy pieszymi a konstrukcją kładki dla pieszych.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Konstrukcji Inżynierskich
-
Opracowanie wytycznych dla systemu zrównoważonego zarządzania odpadami budowlanymi i rozbiórkowymi w Polsce w oparciu o najlepsze praktyki w Europie w ponownym wykorzystaniu materiałów rozbiórkowych.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Budowlanej
-
rSMA2 Opracowanie wytycznych powtórnego wykorzystania destruktu asfaltowego z warstw SMA do nowych warstw ścieralnych układanych w tej samej technologii
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
Optymalizacja procesów dydaktycznych na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska
ProjektyProjekt realizowany w Biuro Projektów WILiŚ
-
MODERN Pomiary akcelerometryczne w pojazdach pasażerskiego transportu szynowego
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
Probabilistyczna analiza zmiany odpowiedzi mechanicznej kopuły tensegralnej wywołanej imperfekcjami geometrycznymi i obciążenia oraz oszacowanie wrażliwości i niezawodności użytkowej kopuły ze względu na stany graniczne nośności i użytkowalności
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Mechaniki Budowli
-
Publikacja zbiorowa propagująca zrównoważone zagospodarowanie wód opadowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska