Projekty
Filtry
wszystkich: 172
Katalog Projektów
Rok -
-
Rozbudowa bazy danych pomiarowych oraz walidacja algorytmu prognozującego wpływ drgań komunikacyjnych na budynki mieszkalne
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Budowlanej
-
BATS Rozwiązania wspierające aktywną mobilność w regionie Morza Bałtyckiego - w niekorzystnych warunkach oświetleniowych i przy różnych warunkach pogodowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem #C053 BATS z dnia 2023-10-16
-
AfroTrans Rozwój transportu w Afryce Subsaharyjskiej - nowoczesny program studiów magisterskich oraz współpraca pomiędzy uczelniami
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
Research internship/Sabbatical Staż naukowy na Uniwersytecie Massachusetts Lowell realizowany w celu pracy nad zadaniami eksperymentalnymi dotyczącymi funkcjonalnie stopniowanych nanokompozytów
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Wytrzymałości Materiałów
-
NUTA RI Staż naukowy w Narodowym Uniwersytecie Technicznym w Atenach dotyczący badania metod kalibracji geometrycznej i radiometrycznej wielokamerowych systemów teledetekcyjnych w sztucznym oświetleniu.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geodezji
-
InfraNoise System precyzyjnego monitorowania oddziaływania ruchu kolejowego na środowisko z uwzględnieniem informacji o danych ruchowych, technicznych i środowiskowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem BRIK2/0020/2022-00 z dnia 2022-10-27
-
HAWIM System ważenia pojazdów w ruchu o dużej dokładności
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
SZTUM CIRCULAR ECONOMY – ODPOWIEDZIĄ NA WSPÓŁCZESNE WYZWANIA KLIMATYCZNE
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
BalMarGrav Ujednolicone morskie mapy grawitacyjne południowego i wschodniego Bałtyku do nowoczesnych zastosowań 3D w geodezji, geologii i nawigacji morskiej
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geodezji
-
GreenerFlow W kierunku bardziej zrównoważonego przepływu ruchu w regionie Południowego Baltyku: podejście do problemu kongestii w oparciu o dane
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
Circular MuSe Wdrażanie podejść gospodarki obiegu zamkniętego zwiększających efektywność wykorzystania zasobów w usługach komunalnych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
Wpływ chemiczny frakcji mikrosfer glinokrzemianowych na zależność pomiędzy wydzielonym ciepłem wczesnej hydratacji a wytrzymałością na ściskanie zapraw cementowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Wytrzymałości Materiałów
-
Wpływ dodatku w postaci popiołu lotnego na wybrane parametry gruntów organicznych.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geotechniki i Inżynierii Wodnej
-
Wpływ modyfikacji biowęgla na zmiany jego właściwości w odniesieniu do wykorzystania w oczyszczaniu ścieków w systemach zielonych ścian
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Sanitarnej
-
Wpływ procesów oczyszczania ścieków komunalnych na rozmieszczenie wybranych zanieczyszczeń nowej generacji
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
Wpływ sztywności rotacyjnej połączenia pomiędzy stężeniem a pasem na stateczność kratowych wiązarów dachowych poddanych obciążeniu od wiatru- badania doświadczalne i analizy numeryczne
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Mechaniki Budowli
-
Współpraca grunt-konstrukcja w zakresie dużych deformacji przy różnych warunkach brzegowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geotechniki i Inżynierii Wodnej
-
ECO-GT Współpraca inżynierów na rzecz zielonej transformacji
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
Wyznaczanie wytrzymałości na ścinanie w warunkach bez drenażu dla stabilizowanych gruntów spoistych za pomocą ścinarki obrotowej oraz penetrometru stożkowego.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geotechniki i Inżynierii Wodnej zgodnie z porozumieniem SKN/SP/601088/2024 z dnia 2024-06-05
-
RIDII 2C Wzorcowa metoda oceny inwestycji drogowej na etapie STEŚ uwzględniająca zasady zrównoważonego rozwoju w całym cyklu życia drogi
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
3M-WETCELL Zastosowanie zintegrowanego podejścia 3M (Makrofity-Mikrobiom-Modelowanie) do wyjaśnienia mechanizmów produkcji bioenergii i transformacji mikrozanieczyszczeń w pływającym systemie hydrofitowym scalonym z mikrobiologicznym ogniwem paliwowym
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Sanitarnej zgodnie z porozumieniem UMO-2021/43/B/NZ9/00787 z dnia 2022-10-03
-
WECHULL+ Zrównoważony materiał betonowy do zastosowania w ulepszonych konstrukcjach nośnych dla technologiach energii odnawialnej na morzu
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Konstrukcji Inżynierskich zgodnie z porozumieniem CETP/2022/45/WECHULL+/2024 z dnia 2024-09-10