Karol Gasiński - Profil naukowy - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Kontakt

E-mail
Brak danych

Wybrane publikacje

  • Implementacja sferycznej metody wizualizacji terenu przy użyciu algorytmu HRTMR

    - Rok 2010

    Artykuł ma na celu przedstawienie technik renderingu terenu w czasie rzeczywistym, w oparciu o najnowsze możliwości dzisiejszych kart graficznych. Głównym omawianym zagadnieniem będzie generacja sferycznej siatki terenu przy użyciu algorytmu opartego na ROAM oraz sześciennej projekcji wybrzuszeń. Ponadto zostaną poruszone takie zagadnienia jak spójność siatki terenu czy problemy związane z jej zmienno-rozdzielczościową naturą.

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

  • Rendering planet w czasie rzeczywistym

    - Rok 2009

    Artykuł ten ma za cel przedstawić techniki dynamicznego tworzenia i renderowania planet. Opisuje on sposoby, dzięki którym można z dowolnym stopniem dokładności przedstawiać powierzchnię planety w czasie rzeczywistym, używając do tego celu takich technik, jak megateksturing, dynamiczny poziom dokładności i inne.

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

wyświetlono 555 razy