Rendering planet w czasie rzeczywistym - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Rendering planet w czasie rzeczywistym

Abstrakt

Artykuł ten ma za cel przedstawić techniki dynamicznego tworzenia i renderowania planet. Opisuje on sposoby, dzięki którym można z dowolnym stopniem dokładności przedstawiać powierzchnię planety w czasie rzeczywistym, używając do tego celu takich technik, jak megateksturing, dynamiczny poziom dokładności i inne.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
VI Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Gier Komputerowych IGK-6'2009, Siedlce 20-22 marca 2009
Język:
polski
Rok wydania:
2009
Opis bibliograficzny:
Gasiński K.: Rendering planet w czasie rzeczywistym// VI Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Gier Komputerowych IGK-6'2009, Siedlce 20-22 marca 2009/ ed. Koło Naukowe Informatyków GENBiT. Siedlce: Akademia Podlaska w Siedlcach, 2009,
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 49 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi