dr Katarzyna Stankiewicz
Zatrudnienie
- Adiunkt w Katedra Przedsiębiorczości
Publikacje
Filtry
wszystkich: 64
Katalog Publikacji
Rok 2008
-
Wiarygodność i zaufanie jako fundamenty budowania relacji w e-biznesie
PublikacjaInternet będący dla niektórych synonimem nowoczesności, dla innych jego użytkowników stał się codziennym narzędziem pracy, służącym do poszukiwania informacji o potencjalnych parterach biznesowych oraz komunikowania się z nimi. Z tego powodu odpowiedź na pytanie jak oceniana jest wiarygodność informacji internetowej, oraz jakim modyfikacjom podlega komunikacja zapośredniczona przez komputer (computer mediated communication) w porównaniu...
Rok 2007
-
Rozwój technologii komunikowania masowego a ocena wiarygodności informacji
Publikacja -
Społeczno - kulturowe zróżnicowanie użytkowników Internetu
PublikacjaDotychczasowe badania skupiające sie na zagadnieniu zaangazowania w korzystanie z Internetu, najczęściej brały pod uwage ilościowe kryteria opisujące sposoby korzystania z sieci. Artykuł przedstawia możliwość dodatkowego wykorzystywania, w tego typu badaniach, cech opisujących jakościowe zaangazowanie w korzystanie z Internetu, biorąc pod uwagę miedzy innymi motywację, cele a także niektóre zmienne osobowościowe internautów
Rok 2006
-
Osobowość internauty
PublikacjaArytukuł przedstawia wyniki badań dotyczacych zalezności pomiędzy cechami osobowości internatów a korzystaniem z Internetu i jego ocena jako źródła informacji.
-
Rozwój globalnej sieci internetowej a ocena informacji z niej pochodzacej
PublikacjaArtykuł przedstawia wyniki badań oceny wiarygodności informacji napływajacej z Internetu, prasy, radia i telewizji w ocenie Internautów o kompetencjach specjalistycznych oraz o kompetencjach uzytkowników. Przedstawione wyniki sugeryja różnice w ocenie wiarygodnoęci w zalezności od źródła pochodzneia informacji oraz kompetencji Interneuty
-
Trust Models for Community- Aware Identity Managment. [....]
PublikacjaArtykuł przedstawia możliwości budowania zaufania pomiędzy członkami społecznych sieci współpracujacych w Internecie. Przedstawiono system informatyczne wykorzystującyna współczesą wiedzę z zakresu psychologi społecznej, umozliwiajacy tworzenie sieci społecznych w internecie.
Rok 2004
-
Anonimowość w komunikacji internetowej.
PublikacjaArtykuł porusza problem anonimowości w Internecie, a szczegóolnie jej wpływ na komunikacje interpersonalną prowadzoną za pomoca sieci internetowej. Wskazane i przedyskutowane zostały zarówno pozytywne jak i negatywne konsekwencje poczucia anonimowości przez uzytkowników, zarówno w obszarze interpersonalnym jak i społecznym.
-
Internet jako źródło informacji w opinii uzytkowników.
PublikacjaArtykuł przedstawia wyniki badań dotyczących sposobu wykorzystywania Internetu przez użytkowników - studentów . W badaniu zwrócono uwagę zarówno na ilościowe jak i jakościowe parametry wykorzystywania Sieci, a także na dokonywaną przez badanych, ocenę jakości pozyskiwanych w ten sposób informacji w porównaniu do innych źródeł.
-
Wpływ internetu na percepcję wiarygodności informacji.
PublikacjaDzięki szybkiemu rozwojowi technologicznemu Internet jest powszechnie dostępny i stał się obok prasy, radia i telewizji, nowym medium komunikacji masowej, postrzeganym przez użytkowników jako nowe, atrakcyjne źródło pozyskiwania informacji.Z dotychczasowych, klasycznych badań wynika bezpośrednia zależność między oceną źródła informacji a percepcją jej wiarygodności. Najnowsze badania, dotyczące komunikacji przy użyciu sieci komputerowych,...
Rok 2003
-
Aktywność korzystania z informacyjnych zasobów internetowych a ocena wartości informacji
PublikacjaPraca przedstawia wyniki badan własnych, dotyczących zależności między aktywnością wykorzystywania internetowych zasobów informacyjnych a sposobem oceniania informacji pochodzących z innych mediów.
-
Wykorzystanie informacyjnych zasobów internetu do celów edukacyjnych przez studentów WZiE PG
PublikacjaW artykule opisano wyniki badań ankietowych, dotyczących intensywności wykorzystywania, przez studentów sieci internetowych. Jednym z aspektów badania było wykazanie w jakim stopniu studenci Wydziału Zarządzania wykorzystują Internet jako źródło informacji niezbędnych do przygotowania się do zajęć.
Rok 2002
-
Auto prezentacyjne aspekty adresu poczty elektronicznej.
PublikacjaPraca prezentuje wstępne wyniki badań przeprowadzonych przez autorkę, dotyczęce autoprezentacji w internecie. Zbadano ocenę i opis osób posługujących się adresami poczty elektronicznej.
-
Mini rozmówki polsko-polskie.
PublikacjaPraca podsumowuje najważniejsze działania niezbędne do podjęcia przez nadawcę komunikatów, w celu maksymalizacji efektywności przekazu.
-
Wykorzystanie potencjału informacyjno-usługowego internetowych witryn kin.
PublikacjaW artykule opisano możliwości zwiększenia efektywności wykorzystania sieci internetowej dla potrzeb kontaktu z klientami. Przedstawiono wyniki badań klientów - internautów i porównano z aktualną ofertą stron www kin.
wyświetlono 2948 razy