ISSN:
eISSN:
Strona www:
Wydawca:
Dyscypliny:
- ekonomia i finanse (Dziedzina nauk społecznych)
- nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 40 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 40 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 40 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2018 | 9 | B |
2017 | 9 | B |
2016 | 9 | B |
2015 | 9 | B |
2014 | 8 | B |
2013 | 8 | B |
2012 | 7 | B |
2011 | 7 | B |
2010 | 6 | B |
Model czasopisma:
Impact Factor:
Polityka wydawnicza:
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
- Informacja o polityce wydawniczej
- https://econjournals.sgh.waw.pl/KNoP/about/submissions otwiera się w nowej karcie
- Informacja o warunkach samoarchiwizacji
- Zawarta w licencji
- Czy czasopismo pozwala na samoarchiwizację
- Tak - z ograniczeniami
- Informacje o polityce dot. danych badawczych
- brak danych
- Embargo w miesiącach
- brak embargo
- Informacje dodatkowe
-
Przy udostępnianiu / rozpowszechnianiu należy podać źródło oryginału.
Licencja niewyłączna.
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 5
Katalog Czasopism
Rok 2022
-
Model prodłużniczy i model prowierzycielski – porównanie skuteczności prawa upadłościowego
PublikacjaBankruptcy in court proceedings has been of interest to researchers for many years. Researchers look for internal and external factors which influence the effectiveness and efficiency of bankruptcy proceedings; for example, the impact of the country’s level of development on the efficiency of bankruptcy proceedings, a system of incentives for the active participation of creditors in bankruptcy proceedings to increase their recovery...
-
Wybrane rozwiązania prawne z ustawy z 2019 roku – Prawo zamówień publicznych w ocenie polskich przedsiębiorstw
PublikacjaPrzedmiotem analizy w niniejszym artykule jest instytucja zamówień publicznych, uregulowanych aktualnie obowiązującą ustawą – Prawo zamówień publicznych z 2019 r . Analiza ta dotyczy w szczególności nowoprzyjętych w niej zapisów prawnych – nowych w stosunku do obowiązujących poprzednio. Uzasadnieniem wprowadzenia przez ustawodawcę wielu nowych rozwiązań była chęć ułatwienia przedsiębiorcom uczestniczenia...
Rok 2015
-
Społeczna odpowiedzialność – przełom w zarządzaniu organizacją wymiaru sprawiedliwości
PublikacjaResponsibility Court (RC) to sąd, który jest świadomy swojej roli w społeczeństwie i w otoczeniu instytucjonalnym, oraz sąd, który podejmuje odpowiedzialne działania służące budowaniu jego wartości, społecznej odpowiedzialności i autorytetu. Celem artykułu jest wyjaśnienie, na ile działania propagowane przez biznes w ramach jego społecznej odpowiedzialności mogą być adaptowane przez wymiar sprawiedliwości, a ściślej przez poszczególne...
Rok 2014
-
Kadra zarządzająca a zaufanie do wymiaru sprawiedliwości
PublikacjaNa negatywny obraz wymiaru sprawiedliwości w Polsce wpływa wiele czynników, m.in. brak skutecznej reformy, niestosowanie zasad etycznych przez niektórych jego uczestników, brak efektywnej współpracy pomiędzy konstytucyjnymi organami zajmującymi się sądownictwem, a także brak dbałości o wizerunek. W przypadku pojedynczego sądu, za część negatywnych wizerunkowo przypadków obniżających społeczne zaufanie do sądów odpowiada jego kadra...
Rok 2009
-
Doświadczenie jako wartość dla klienta
PublikacjaMarketing doświadczeń opiera się na przekonaniu, że oprócz produktu i usługi konieczne jest wyodrębnienie dodatkowej wartości, jaką jest niepowtarzalne doświadczenie, spełniające racjonalne i emocjonalne oczekiwania nabywcy. Autorka opisuje rolę doświadczeń w kształtowaniu postaw konsumenckich oraz budowaniu satysfakcji i lojalności klienta. Omawia również zasady służące projektowaniu pozytywnych doświadczeń zakupowych.
wyświetlono 1040 razy