Problemy Zarządzania - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Problemy Zarządzania

Management Issues

ISSN:

1644-9584

eISSN:

2300-8792

Wydawca:

Uniwersytet Warszawski

Dyscypliny:

  • ekonomia i finanse (Dziedzina nauk społecznych)
  • nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 40 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 40 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 11 B
2017 11 B
2016 11 B
2015 11 B
2014 8 B
2013 8 B
2012 8 B
2011 8 B
2010 9 B

Model czasopisma:

Open Access

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

Polityka wydawnicza:

Licencja: CC BY 4.0
Licencja
Creative Commons: BY 4.0 otwiera się w nowej karcie
Informacja o polityce wydawniczej
https://pz.wz.uw.edu.pl/resources/html/cms/MYMANUSCRIPTS otwiera się w nowej karcie
Informacja o warunkach samoarchiwizacji
Zawarta w licencji
Czy czasopismo pozwala na samoarchiwizację
Tak - bez ograniczeń
Submitted Version Pomoc
tak
Accepted Version Pomoc
tak
Published Version Pomoc
tak
Informacje o polityce dot. danych badawczych
brak danych
Embargo w miesiącach
brak embargo
Informacje dodatkowe
Indeksowane w DOAJ
Przy udostępnianiu / rozpowszechnianiu należy podać źródło oryginału i DOI.
Autor zachowuje prawa do opublikowanego materiału.

Filtry

wszystkich: 26

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2014
Rok 2013
  • Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu w usługach ubezpieczeniowych
    Publikacja

    Celem artykułu jest przedstawienie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w usługach ubezpieczeniowych. Zidentyfikowano w tym celu podstawowe oczekiwania interesariuszy oraz najważniejsze obszary zastosowania CSR w instytucjach ubezpieczeniowych. Zaprezentowano również podstawowy związek pomiędzy działaniami społecznie odpowiedzialnymi realizowanymi przez instytucje ubezpieczeniowe a ich wizerunkiem. Na podstawie...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Rok 2012
  • Usługi on-line w kontekście mobilnym - jakościowe badanie obserwacyjne

    Artykuł przedstawia wyniki badania obserwacyjnego, majacego na celu zidentyfikowanie czynników kształtujących u użytkowników chęć skorzystania z usług on-line za pomocą urządzeń mobilnych takich jak smartfon, tablet lub laptop. Przeprowadzono badania obserwacyjne, w których użytkownicy (7 osób) przez 14 dni notowali swoją aktywność w zakresie korzystania z usług on-line z dostępnych urządzeń w powiązaniu z czynnikami uznawanymi...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Rok 2011
Rok 2009
  • Problemy zarządzania międzykulturowego w przedsiębiorstwach z kapitałem zagranicznym
    Publikacja

    W artykule jest analizowana problematyka zarządzania międzykulturowego w przedsiębiorstwach z kapitałem zagranicznym jako filiach zagranicznych korporacji transnarodowych (KTN). Celem opracowania jest zidentyfikowanie potencjalnych obszarów problemów w zarządzaniu międzykulturowym występujących w filiach zagranicznych, ich przyczyn i skutków oraz mechanizmów wykorzystywanych przez KTN w kierunku przezwyciężania barier. W artykule...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

  • Pomiar efektywności działalności badawczej jednostek organizacyjnych wydziału
    Publikacja

    Instytucje edukacji wyższej zobowiązane są do prowadzenia działalności badawczej. Celem tego artykułu jest zbadanie efektywności badań wydziału oraz zależności między wyjściami z badań i różnymi miernikami wejść. Wykorzystując dane z 12 jednostek organizacyjnych wybranego wydziału zbudowano model wykorzystując metodę DEA. Wyniki analizy zostały wykorzystane do sformułowania wskazówek dla władz wydziału, które mogą wspomagać proces...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

wyświetlono 1548 razy