Dobór dopuszczalnych prędkości ruchu na drogach z uwzględnieniem dynamicznego zarządzania ruchem - Projekt - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Dobór dopuszczalnych prędkości ruchu na drogach z uwzględnieniem dynamicznego zarządzania ruchem

Informacje szczegółowe

Akronim projektu:
OT4-4B/AGH-IET-PG-ETI-WSTKT
Finansowanie projektu:
Rozwój Innowacji Drogowych
Porozumienie:
DZP/RID-I-68/14/NCBR/2016 z dnia 2016-03-17
Okres realizacji:
2016-01-01 - 2019-03-31
Instytucje zewnętrzne
biorące udział w projekcie:
  • Wyższa Szkoła Technik Komputerowych i Telekomunikacji w Kielcach ()
  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie ()
Wartość projektu:
Typ zgłoszenia:
Krajowy Program Badawczy
Pochodzenie:
Projekt krajowy

Filtry

wszystkich: 1
  • Kategoria

  • Typ

  • Rok

Katalog Projektów

  • 2018

  • Employing economical methods for pavement defects estimation

    It is a common practise that measurements of road surface conditions are made using professional and expensive apparatus. Typically a van or a truck equipped with a set of professional sensors i.e. laser scanners of surface is used, therefore the measurement update period is often quite long. Two alternative low-cost methods for estimating road pavement defects and failures were proposed and investigated by the authors. The first...

    Pełny tekst w serwisie zewnętrznym

wyświetlono 34 razy