Abstrakt
W artykule zostały omówione regulacje składające się na aktualny stan prawny dotyczący umiejscawiania reklam widzianych z drogi. Obowiązujące przepisy prawa nie zawierają wyczerpującej regulacji na temat umiejscawiania reklam w kontekście brd, przez co interesy użytkowników dróg nie są należycie chronione. Uwagi nt. obowiązujących norm uzupełnione zostały o przegląd wybranych orzeczeń sądów administracyjnych oraz przedstawienie propozycji zmian aktualnego stanu prawnego również w kontekście projektowanych przepisów wzmacniających instrumenty ochrony krajobrazu.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 25 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Transport Miejski i Regionalny
strony 9 - 15,
ISSN: 1732-5153 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Jamroz K.: Aktualny stan prawny w zakresie reklam widzianych z drogi i rekomendacje do zmian// Transport Miejski i Regionalny. -., nr. 12 (2013), s.9-15
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 93 razy