Aktualny stan prawny w zakresie reklam widzianych z drogi i rekomendacje do zmian - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Aktualny stan prawny w zakresie reklam widzianych z drogi i rekomendacje do zmian

Abstract

W artykule zostały omówione regulacje składające się na aktualny stan prawny dotyczący umiejscawiania reklam widzianych z drogi. Obowiązujące przepisy prawa nie zawierają wyczerpującej regulacji na temat umiejscawiania reklam w kontekście brd, przez co interesy użytkowników dróg nie są należycie chronione. Uwagi nt. obowiązujących norm uzupełnione zostały o przegląd wybranych orzeczeń sądów administracyjnych oraz przedstawienie propozycji zmian aktualnego stanu prawnego również w kontekście projektowanych przepisów wzmacniających instrumenty ochrony krajobrazu.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 24 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Transport Miejski i Regionalny pages 9 - 15,
ISSN: 1732-5153
Language:
Polish
Publication year:
2013
Bibliographic description:
Jamroz K.: Aktualny stan prawny w zakresie reklam widzianych z drogi i rekomendacje do zmian// Transport Miejski i Regionalny. -., nr. 12 (2013), s.9-15
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 93 times

Recommended for you

Meta Tags