Abstract
W artykule zostały omówione regulacje składające się na aktualny stan prawny dotyczący umiejscawiania reklam widzianych z drogi. Obowiązujące przepisy prawa nie zawierają wyczerpującej regulacji na temat umiejscawiania reklam w kontekście brd, przez co interesy użytkowników dróg nie są należycie chronione. Uwagi nt. obowiązujących norm uzupełnione zostały o przegląd wybranych orzeczeń sądów administracyjnych oraz przedstawienie propozycji zmian aktualnego stanu prawnego również w kontekście projektowanych przepisów wzmacniających instrumenty ochrony krajobrazu.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 24 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Transport Miejski i Regionalny
pages 9 - 15,
ISSN: 1732-5153 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Jamroz K.: Aktualny stan prawny w zakresie reklam widzianych z drogi i rekomendacje do zmian// Transport Miejski i Regionalny. -., nr. 12 (2013), s.9-15
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 93 times