Badanie płynności operacyjnej morskich terminali kontenerowych za pomocą modeli wielorównaniowych na przykładzie DCT
Abstrakt
Praca prezentuje dalszy ciąg badań autorów nad problemem płynności operacyjnej morskich terminali kontenerowych na przykładzie DTC. W opracowaniu zaproponowano metodę, wykorzystującą modele wielorównaniowe do badania płynności operacyjnej terminali w relacji transshipment oraz feeder. W rozwiązaniu problemu posłużono się programem GRETL.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Lądowo-morskie systemy transportowe: Wybrane zagadnienia strony 59 - 85
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Zadrąg R., Pac B.: Badanie płynności operacyjnej morskich terminali kontenerowych za pomocą modeli wielorównaniowych na przykładzie DCT// Lądowo-morskie systemy transportowe: Wybrane zagadnienia/ ed. Dąbrowski J., Miklińska J., Nowosielski T. Gdańsk : Instytut Transportu i Handlu Morskiego, 2015, s.59-85
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 104 razy