Badanie płynności operacyjnej morskich terminali kontenerowych za pomocą modeli wielorównaniowych na przykładzie DCT - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Badanie płynności operacyjnej morskich terminali kontenerowych za pomocą modeli wielorównaniowych na przykładzie DCT

Abstrakt

Praca prezentuje dalszy ciąg badań autorów nad problemem płynności operacyjnej morskich terminali kontenerowych na przykładzie DTC. W opracowaniu zaproponowano metodę, wykorzystującą modele wielorównaniowe do badania płynności operacyjnej terminali w relacji transshipment oraz feeder. W rozwiązaniu problemu posłużono się programem GRETL.

Autorzy (2)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Lądowo-morskie systemy transportowe: Wybrane zagadnienia strony 59 - 85
Język:
polski
Rok wydania:
2015
Opis bibliograficzny:
Zadrąg R., Pac B.: Badanie płynności operacyjnej morskich terminali kontenerowych za pomocą modeli wielorównaniowych na przykładzie DCT// Lądowo-morskie systemy transportowe: Wybrane zagadnienia/ ed. Dąbrowski J., Miklińska J., Nowosielski T. Gdańsk : Instytut Transportu i Handlu Morskiego, 2015, s.59-85
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 106 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi