Błędy w działaniach zarządczych ukierunkowanych na kryzys w podmiotach leczniczych i ich wpływ na jakość usług
Abstrakt
W niniejszym opracowaniu zaprezentowano podstawowe aspekty doskonalenia jakości w podmiotach leczniczych. Na podstawie przychodni zidentyfikowano mozlwie błędy związane z działaniami zarządczymi ukierunkowanymi na kryzys a także powiązania i ich wpływ na jakość świadczenia usługi zdrowotnej.
Cytowania
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 30 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.15611/pn.2016.422.29
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
strony 347 - 358,
ISSN: 1899-3192 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2016
- Opis bibliograficzny:
- Zieliński G.: Błędy w działaniach zarządczych ukierunkowanych na kryzys w podmiotach leczniczych i ich wpływ na jakość usług// PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU. -., nr. 422 (2016), s.347-358
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.15611/pn.2016.422.29
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 113 razy