Budowanie wartości marki w mediach społecznościowych jako narzędzie osiągania przewagi konkurencyjnej - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Budowanie wartości marki w mediach społecznościowych jako narzędzie osiągania przewagi konkurencyjnej

Abstrakt

Autorzy tego artykułu w oparciu o obszerny przegląd literatury proponują sposoby zwiększenia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa poprzez budowanie świadomości marki za pomocą narzędzi Web 2.0. Tekst opiera się na założeniach teorii odnoszącej się do przewagi przedsiębiorstwa nad konkurencją poprzez ciągłe zwiększanie wartości konsumenckiej.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Zarządzanie i marketing strony 445 - 452
Język:
polski
Rok wydania:
2014
Opis bibliograficzny:
Schivinski B., Ślosarski R.: Budowanie wartości marki w mediach społecznościowych jako narzędzie osiągania przewagi konkurencyjnej// Zarządzanie i marketing/ ed. Anna Krzysztofek Kraków: AT Wydawnictwo, 2014, s.445-452
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 137 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi