Budowanie wartości marki w mediach społecznościowych jako narzędzie osiągania przewagi konkurencyjnej
Abstrakt
Autorzy tego artykułu w oparciu o obszerny przegląd literatury proponują sposoby zwiększenia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa poprzez budowanie świadomości marki za pomocą narzędzi Web 2.0. Tekst opiera się na założeniach teorii odnoszącej się do przewagi przedsiębiorstwa nad konkurencją poprzez ciągłe zwiększanie wartości konsumenckiej.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Zarządzanie i marketing strony 445 - 452
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Schivinski B., Ślosarski R.: Budowanie wartości marki w mediach społecznościowych jako narzędzie osiągania przewagi konkurencyjnej// Zarządzanie i marketing/ ed. Anna Krzysztofek Kraków: AT Wydawnictwo, 2014, s.445-452
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 137 razy