Changing the Ship Propulsion System Performances Induced by Variation in Reaction Degree of Turbocharger Turbine - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Changing the Ship Propulsion System Performances Induced by Variation in Reaction Degree of Turbocharger Turbine

Abstrakt

Artykuł przedstawia szczegółowy model matematyczny układu napędu statku obejmującego: wolnoobrotowy silnik spalinowy okrętowy, śruba okrętowa oraz regulator prędkości kątowej. Model ten, następnie jest wykorzystany do badania symulacyjnego zachowania układu zarówno w stanach ustalonych jak i nieustalonych. Model jest zweryfikowany z wynikami eksperymentalnymi. Przedstawienie oryginalnej metody oceny wrażliwości układu względem zmiany reakcyjności turbiny turbodoładowarki jest kolejnym punktem referatu. Metoda ta jest zastosowana do określenia zmiany charakterystyk dynamicznych i statycznych układu przy dopuszczalnych zmian dla reakcyjności turbiny. Badanie wpływu tego ostatniego parametru na zachowanie się układu w czasie jest głównym celem artykułu.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Journal of Polish CIMEEAC nr 6, strony 55 - 70,
ISSN: 1231-3998
Język:
angielski
Rok wydania:
2011
Opis bibliograficzny:
Ghaemi M.: Changing the Ship Propulsion System Performances Induced by Variation in Reaction Degree of Turbocharger Turbine// Journal of Polish CIMAC. -Vol. 6., nr. No.1 (2011), s.55-70
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 65 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi