Discussing daylight simulations in a proposal for online daylighting education. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Discussing daylight simulations in a proposal for online daylighting education.

Abstrakt

There is increasing interest concerning daylighting in the building sector. However, such knowledge is difficult to penetrate the curricula of architects and designers as existing educational programmes often do not provide sufficient training on BPS. This also leads to superficial use of daylight simulations. This paper presents a proposal for a needs-based education package on daylighting design, that mixes modular eLearning and an intensive summer school, called NLITED. The NLITED model includes modules on daylight simulation whose implementation (in eLearning key) can trigger a constructive discussion and receive valuable feedback from the Nordic community of BPS specialists.

Autorzy (4)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Język:
angielski
Rok wydania:
2020
Opis bibliograficzny:
Giuliani F., Khanie, Sarey M., Sokół N., Gentile, N.: Discussing daylight simulations in a proposal for online daylighting education.// / : , 2020,
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 125 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi