TRAINING ON SUSTAINABLE DAYLIGHTING: THE NLITED PROJECT - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

TRAINING ON SUSTAINABLE DAYLIGHTING: THE NLITED PROJECT

Abstrakt

NLITED - New Level of Integrated Techniques for Daylighting Education is a European project bridging a daylight design education gap. The paper describes the framework of the project, which consists of a free online e-platform with 32 modules dedicated to daylight knowledge within the built environment used by almost 800 learners (students and professionals). Two 7-day summer schools support the e-platform. The e-content was created by more than 30 international tutors based on a series of workshops and online surveys to define the need for sustainable daylight training. The paper addresses a gap in the literature on daylight education by describing the functioning e-platform and its usage results.

Cytowania

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Autorzy (5)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Język:
angielski
Rok wydania:
2023
Opis bibliograficzny:
Sokół N., Giuliani F., Sarey Khanie M., Lo Verso V. R. M., Gentile, N.: TRAINING ON SUSTAINABLE DAYLIGHTING: THE NLITED PROJECT// / : , 2023,
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.25039/x50.2023.pp025
Źródła finansowania:
  • Działalność statutowa/subwencja
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 4 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi