Historic bridge modelling using laser scanning, ground penetrating radar and finite element methods in the context of structural dynamics
Abstrakt
Praca dotyczy modelowania MES zabytkowej konstrukcji mostowej przy użyciu danych geometrycznych pochodzących ze skanowania laserowego oraz georadaru. Z uwagi na brak badań materiału budujcego most, przeprowadza się analize wrażliwości konstrukcji na zmiany modułu sprężystości granitu.
Cytowania
-
1 2 5
CrossRef
-
0
Web of Science
-
1 4 7
Scopus
Autorzy (4)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuł w czasopiśmie wyróżnionym w JCR
- Opublikowano w:
-
ENGINEERING STRUCTURES
nr 31,
strony 2667 - 2676,
ISSN: 0141-0296 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2009
- Opis bibliograficzny:
- Lubowiecka I., Armesto J., Arias P., Lorenzo H.: Historic bridge modelling using laser scanning, ground penetrating radar and finite element methods in the context of structural dynamics// ENGINEERING STRUCTURES. -Vol. 31, nr. iss. 11 (2009), s.2667-2676
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1016/j.engstruct.2009.06.018
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 147 razy