Influence of advertisement in social media in knowledge based economy - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Influence of advertisement in social media in knowledge based economy

Abstrakt

In the era of knowledge based economies every year the number of companies that starting their advertising campaigns increase. According to Social Enterprise Report, 38% of leading companies in Poland have its profile on social networking sites. In this paper, we are going to introduce two case studies. The first one is the advertising campaign of Heyah based on the history of communism. The second case study is the continuation of the well-known advertising campaign of Orange and its lack of effect in social media. Companies should be extremely careful while running their profiles and advertising campaigns in social networking sites, mainly because social services like Facebook allows to the users posting their comments and opinions generating negative word of mouth.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Pracownicy wiedzy w warunkach gospodarki opartej na wiedzy strony 40 - 46
Język:
angielski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Ślosarski R., Schivinski B.: Influence of advertisement in social media in knowledge based economy// Pracownicy wiedzy w warunkach gospodarki opartej na wiedzy/ ed. E. Skrzypek Lublin: Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą, Wydział Ekonomiczny UMCS, 2013, s.40-46
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 115 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi