Jakościowy podział zadań w procesie kształtowania nowych produktów - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Jakościowy podział zadań w procesie kształtowania nowych produktów

Abstrakt

Celem artykułu jest przedstawienie jakościowego podziału pracy na poszczególnych etapach procesu kształtowania nowych produktów ze względu na jej marketingowy, techniczny i finansowo-księgowy charakter.

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 17 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Creative Commons: CC-BY otwiera się w nowej karcie

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
PRZEGLĄD ORGANIZACJI strony 36 - 40,
ISSN: 0137-7221
Język:
polski
Rok wydania:
2012
Opis bibliograficzny:
Dąbrowski D.: Jakościowy podział zadań w procesie kształtowania nowych produktów// PRZEGLĄD ORGANIZACJI. -., nr. nr 3 (2012), s.36-40
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 92 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi