Abstrakt
Celem artykułu jest przedstawienie jakościowego podziału pracy na poszczególnych etapach procesu kształtowania nowych produktów ze względu na jej marketingowy, techniczny i finansowo-księgowy charakter.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 17 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
PRZEGLĄD ORGANIZACJI
strony 36 - 40,
ISSN: 0137-7221 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Jakościowy podział zadań w procesie kształtowania nowych produktów// PRZEGLĄD ORGANIZACJI. -., nr. nr 3 (2012), s.36-40
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 92 razy