Abstrakt
W pracy zaprezentowano koncepcję marketingu biura transferu technologii uczelni technicznej, na przykładzie Politechniki Gdańskiej. Omówiono środowisko marketingowe biura transferu technologii, potrzeby głównych klientów biura, misję i cele biura, koncepcję instrumentów marketingowych biura oraz rekomendacje do tworzaenia i rozwoju biura.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2004
- Opis bibliograficzny:
- Koszałka J., Wilkowski P.: Koncepcja marketingu biura transferu technologii uczelni technicznej.// . -., (2004),
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 57 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
System transferu i komercjalizacji wiedzy w polsce - siły motoryczne i bariery
- R. Barski,
- A. Bartosik,
- S. Byczko
- + 11 autorów
2010