Abstrakt
Media społecznościowe i ich rola w edukacji przyrodniczej. Media społecznościowe stają się nieodłącznym elementem spędzania wolnego czasu przez współczesne społeczeństwo. Niewiele osób zdaje sobie sprawę z możliwości wykorzystania tego zjawiska do celów edukacyjnych. W dwóch grupach społecznych przeprowadzono badania ankietowe dotyczące zagadnień przyrodniczych. Celem badań było uzyskanie informacji na temat roli, jaką pełnią w upowszechnianiu i pogłębianiu wiedzy. Na podstawie wyników stwierdzono, że korzystanie z tej formy edukacji nie tylko skutkuje zdobywaniem wiedzy, ale także motywuje do różnorodnych działań, takich jak korzystanie z turystyki przyrodniczo-leśnej, czy wykorzystywanie darów natury w kulinariach. i ziołolecznictwo. Rozwój serwisów społecznościowych otwiera wiele możliwości edukacyjnych, dzięki czemu mogą stać się dobrym narzędziem uświadamiającym społeczeństwo w zakresie zagadnień związanych z gospodarką przyrodą i lasami.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 127 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- Publikacja w czasopiśmie
- Opublikowano w:
-
STUDIA I MATERIAŁY CENTRUM EDUKACJI PRZYRODNICZO-LEŚNEJ
nr 55,
wydanie 1,
strony 86 - 92,
ISSN: 1509-1414 - Rok wydania:
- 2018
- Weryfikacja:
- Brak weryfikacji
wyświetlono 114 razy