Media społecznościowe i ich znaczenie w edukacji przyrodniczej - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Media społecznościowe i ich znaczenie w edukacji przyrodniczej

Abstrakt

Media społecznościowe i ich rola w edukacji przyrodniczej. Media społecznościowe stają się nieodłącznym elementem spędzania wolnego czasu przez współczesne społeczeństwo. Niewiele osób zdaje sobie sprawę z możliwości wykorzystania tego zjawiska do celów edukacyjnych. W dwóch grupach społecznych przeprowadzono badania ankietowe dotyczące zagadnień przyrodniczych. Celem badań było uzyskanie informacji na temat roli, jaką pełnią w upowszechnianiu i pogłębianiu wiedzy. Na podstawie wyników stwierdzono, że korzystanie z tej formy edukacji nie tylko skutkuje zdobywaniem wiedzy, ale także motywuje do różnorodnych działań, takich jak korzystanie z turystyki przyrodniczo-leśnej, czy wykorzystywanie darów natury w kulinariach. i ziołolecznictwo. Rozwój serwisów społecznościowych otwiera wiele możliwości edukacyjnych, dzięki czemu mogą stać się dobrym narzędziem uświadamiającym społeczeństwo w zakresie zagadnień związanych z gospodarką przyrodą i lasami.

Autorzy (2)

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 127 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Creative Commons: CC-BY-NC-ND otwiera się w nowej karcie

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
STUDIA I MATERIAŁY CENTRUM EDUKACJI PRZYRODNICZO-LEŚNEJ nr 55, wydanie 1, strony 86 - 92,
ISSN: 1509-1414
Rok wydania:
2018
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 114 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi