Metaheurystyki sztucznej inteligencji w wybranych grach komputerowych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Metaheurystyki sztucznej inteligencji w wybranych grach komputerowych

Abstrakt

W pracy omówiono trzy metaheurystyki sztucznej inteligencji, które mogą stać się źródłem inspiracji dla projektantów gier komputerowych. Pokazano, w jaki sposób zastosowano algorytm mrówkowy, algorytm genetyczny i algorytm tabu search w grach komputerowych zaprojektowanych przez studentów Politechniki Gdańskiej. W szczególności, odniesiono się do problematyki wyznaczania trajektorii przemieszczających się obiektów growych, takich jak awatary czy wirtualne pojazdy.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Wytwarzanie Gier Komputerowych: Materiały konferencyjne Krajowej Konferencji Wytwarzania Gier Komputerowych strony 61 - 72
Język:
polski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Balicki J., Chojnacki A., Jedynak T., Korłub W., Król B., Łyskawiński K., Masiejczyk J., Rzymski M., Sierzputowski P., Witczak G.: Metaheurystyki sztucznej inteligencji w wybranych grach komputerowych// Wytwarzanie Gier Komputerowych: Materiały konferencyjne Krajowej Konferencji Wytwarzania Gier Komputerowych/ ed. T. Boiński, J. Lebiedź, M. Wójcik Gdańsk: Wydział ETI Politechniki Gdańskiej, 2013, s.61-72
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 227 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi