Optymalizacja wykorzystania energii hamowania - pomiary i analiza - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Optymalizacja wykorzystania energii hamowania - pomiary i analiza

Abstrakt

W prezentowanej pracy przedstawione są wyniki pomiarów przeprowadzonych w Metrze Warszawskim w pojeździe Metropolis wyposażonym w falownikowy układ napędowy, pozwalający na hamowanie odzyskowe w pełnym zakresie prędkości. Charakterystyczną cechą układu zasilania metra warszawskiego jest ograniczenie sekcji zasilania dwustronnego do dwóch odcinków międzystacyjnych. Wymiana energii może zatem odbywać się jedynie pomiędzy pociągami znajdującymi się na tych odcinkach.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Conference Proceedings 6th International Conference "Modern Electric Tractionin Integrated XXIst Century Europe" MET´2003. Warsaw, Poland, September 25-27, 2003 strony 189 - 192
Język:
polski
Rok wydania:
2003
Opis bibliograficzny:
Czucha J., Pazdro P.: Optymalizacja wykorzystania energii hamowania - pomiary i analiza// Conference Proceedings 6th International Conference "Modern Electric Tractionin Integrated XXIst Century Europe" MET´2003. Warsaw, Poland, September 25-27, 2003/ Warszawa: P. Warsz., 2003, s.189-192
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 15 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi