Abstrakt
W prezentowanej pracy przedstawione są wyniki pomiarów przeprowadzonych w Metrze Warszawskim w pojeździe Metropolis wyposażonym w falownikowy układ napędowy, pozwalający na hamowanie odzyskowe w pełnym zakresie prędkości. Charakterystyczną cechą układu zasilania metra warszawskiego jest ograniczenie sekcji zasilania dwustronnego do dwóch odcinków międzystacyjnych. Wymiana energii może zatem odbywać się jedynie pomiędzy pociągami znajdującymi się na tych odcinkach.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Conference Proceedings 6th International Conference "Modern Electric Tractionin Integrated XXIst Century Europe" MET´2003. Warsaw, Poland, September 25-27, 2003 strony 189 - 192
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Czucha J., Pazdro P.: Optymalizacja wykorzystania energii hamowania - pomiary i analiza// Conference Proceedings 6th International Conference "Modern Electric Tractionin Integrated XXIst Century Europe" MET´2003. Warsaw, Poland, September 25-27, 2003/ Warszawa: P. Warsz., 2003, s.189-192
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 125 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Próbna eksploatacja zasobnika superkondensatorowego w gdyńskiej sieci trolejbusowej
- M. Bartłomiejczyk,
- M. Połom,
- K. Staroński
2013