Przestrzenie architektury. Przestrzeń edukacji - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Przestrzenie architektury. Przestrzeń edukacji

Abstrakt

Przestrzeń architektoniczną można analizować w wielu równoległych rozwarstwieniach zależnych od rozpatrywanego aspektu lub dokonującego się wydarzenia. Kiedy celem prowadzonych w tej przestrzeni lub w odniesieniu do niej działań jest przekazywanie określonej wiedzy, wartości, idei lub prowokowanie nieprzypadkowych postaw można traktować ją jako przestrzeń edukacji. Założony cel uzasadnia sposób jej formowania lub wykorzystania. W tekście skupiono się, w kontekście architektonicznej przestrzeni edukacji, na przedstawieniu konkretnego działania autorskiego: projektu edukacyjnego. Pełni on nie tylko rolę popularyzatoską w zakresie teorii architektury, ale także ma w swoim założeniu na celu współkreowanie bądź wzmocnienie aktywnych postaw pozwalających na przepływ informacji, emocji i wartości.

Autor (1)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Język:
polski
Rok wydania:
2017
Opis bibliograficzny:
Kurkowska A.: Przestrzenie architektury. Przestrzeń edukacji// Przedmiot - architektura - miasto. Perspektywa architektoniczna.Tom II/ : , 2017, s.103-114
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 67 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi