Abstrakt
W pracy zbadano możliwości i celowość zastosowania mechanizmów i narzędzi przetwarzania emocjonalnego w e-edukacji. Wyróżniono i opisano szereg scenariuszy użycia technik afektywnych, zarówno w zastosowaniu komputerów do wspomagania tradycyjnych procesów edukacyjnych, jak i do nauczania za pośrednictwem środków elektronicznych. Jedne z najciekawszych zastosowań dotyczą poszukiwania optymalnej afektywnej przestrzeni uczenia się, która może być zróżnicowana w zależności od zadania i indywidualnej charakterystyki ucznia.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Postępy e-edukacji strony 25 - 38
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Landowska A.: Przetwarzanie emocjonalne i scenariusze jego zastosowania w edukacji i e-edukacji// Postępy e-edukacji/ ed. Banachowski Lech Warszawa: Wydawnictwo PJWSTK, 2013, s.25-38
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 63 razy