Rola kształtowania się postaw kadry kierowniczej średniego szczebla w doskonaleniu systemu zarządzania jakością na przykładzie organizacji branży hotelarskiej
Abstrakt
W opracowaniu zaprezentowano praktyczne doświadczenia związane z wprowadzaniem systemu zarządzania jakością w średniej wielkości hotelu. Proces wdrażania zaprojektowano w oparciu o pogłębioną analizę potrzeb i oczekiwań średniej kadry kierowniczej. W podobny sposób wprowadzono zmiany po roku do-świadczeń z funkcjonowania tego systemu. W podsumowaniu, przedstawiono konkretne korzyści, jakie osiągnęła organizacja dzięki zastosowaniu tego podejścia.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Inżynieria jakości w przedsiębiorstwach produkcyjnych, usługowych i sektorze publicznym : praca zbiorowa strony 113 - 117
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2009
- Opis bibliograficzny:
- Grudowski P., Dębski W.: Rola kształtowania się postaw kadry kierowniczej średniego szczebla w doskonaleniu systemu zarządzania jakością na przykładzie organizacji branży hotelarskiej// Inżynieria jakości w przedsiębiorstwach produkcyjnych, usługowych i sektorze publicznym : praca zbiorowa/ ed. red. P. Grudowski, M. Dobrzyński, J. Preihs, P. Waszczur; Politechnika Gdańska. Gdańsk: Katedra Technologii Maszyn i Automatyzacji Produkcji, Wydział Mechaniczny, 2009, s.113-117
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 63 razy