Rola kształtowania się postaw kadry kierowniczej średniego szczebla w doskonaleniu systemu zarządzania jakością na przykładzie organizacji branży hotelarskiej - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Rola kształtowania się postaw kadry kierowniczej średniego szczebla w doskonaleniu systemu zarządzania jakością na przykładzie organizacji branży hotelarskiej

Abstrakt

W opracowaniu zaprezentowano praktyczne doświadczenia związane z wprowadzaniem systemu zarządzania jakością w średniej wielkości hotelu. Proces wdrażania zaprojektowano w oparciu o pogłębioną analizę potrzeb i oczekiwań średniej kadry kierowniczej. W podobny sposób wprowadzono zmiany po roku do-świadczeń z funkcjonowania tego systemu. W podsumowaniu, przedstawiono konkretne korzyści, jakie osiągnęła organizacja dzięki zastosowaniu tego podejścia.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Inżynieria jakości w przedsiębiorstwach produkcyjnych, usługowych i sektorze publicznym : praca zbiorowa strony 113 - 117
Język:
polski
Rok wydania:
2009
Opis bibliograficzny:
Grudowski P., Dębski W.: Rola kształtowania się postaw kadry kierowniczej średniego szczebla w doskonaleniu systemu zarządzania jakością na przykładzie organizacji branży hotelarskiej// Inżynieria jakości w przedsiębiorstwach produkcyjnych, usługowych i sektorze publicznym : praca zbiorowa/ ed. red. P. Grudowski, M. Dobrzyński, J. Preihs, P. Waszczur; Politechnika Gdańska. Gdańsk: Katedra Technologii Maszyn i Automatyzacji Produkcji, Wydział Mechaniczny, 2009, s.113-117
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 63 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi